Vi närmar oss



Blogginlägget är skrivet av Indiana.

Innehåller annonslänkar Visste ni att vi närmar oss med stormsteg, mot Alla Hjärtans dag. Jag vet inte om ni brukar fira det på något sätt eller om ni tycker att det är skit men jag tycker det är jättemysigt att få strö lite extra kärlek kring min älskade. Sen behöver inte allt handla om att man ska köpa och köpa och köpa en massa grejer men om man vill köpa en present så är väl inte det fel det heller.…

Läs hela blogginlägget här: Vi närmar oss