Blogginlägget är skrivet av Bokhyllan.
Såg ikapp missade avsnitt av 30 minuter (Annie Lööf och Ulf Kristersson). Annie Lööf sa (20:01) att Ebba Busch ”vill bilda regering med SD”. Men? Varken Ebba Busch eller Ulf Kristersson har i sina 30 minuter-deltaganden ställt upp en sådan tänkt regering, utan båda dessa ställde klart och tydligt upp M+KD som tänkt regeringsbildning. Så vem ljuger och vem talar sanning? M+KD eller C? Och varför verkar C vilja värva röster till en socialistisk (S+V) regering, för det är ju…
Läs hela blogginlägget här: Vårspaning och sanningssökande