Blogginlägget är skrivet av Faldarello – Häst & mammaliv.
Vilken panghelg vi fick vädermässigt! Arwin och jag är ju hemma ensamma nu och det får jag väl med handen på hjärtat säga “känns på”, om man säger så. Det underlättar nåt enormt att dela på sysslorna och särskilt uppesittartiden om nätterna, helt klart. Jag har fått god hjälp ändå så att jag kunnat ta mig iväg till stallet som vanligt. Grizzly fick en uteritt igår följt av en liten stunds travövergångar på ridbanan. Underlaget där börjar bli precis sådär…
Läs hela blogginlägget här: Vårkänsla!