
Blogginlägget är skrivet av Netti Starby.
God morgon gullisar! Vad skönt det var med lite sovmorgon. Ni vet den där känslan när man vrider sig i sängen och är ändå inte helt vaken. Precis då ringer väckarklockan och kroppen känns inte alls redo att gå upp. Exakt så har det varit för mig hela denna arbetsvecka. Även dagarna har varit tuffa då jag känner mig helt orkeslös emellanåt. Hade samma symptom i samband med utmattningssyndrom för ett par år sedan. Fan inte igen och har verkligen…
Läs hela blogginlägget här: Varför stressa i onödan?