Blogginlägget är skrivet av Sista försöket.
I dag är det en helt fantastiskt härlig lördag med sol och elva plusgrader. På förmiddagen var jag och klippte mig och det känns jättebra att fått korta av håret lite. Det har varit alldeles för långt och fortsätter det att vara så här varmt kan man ju inte gå med mössa längre. Det har annars varit räddningen. När jag kom hem var det dags för lunch och jag hade förberett den genom att ta fram en bit lax ur…
Läs hela blogginlägget här: Vårens första fjäril