Blogginlägget är skrivet av Inte som alla andra.
Hallå där ute i den berömda holken. Hoppas att läget är fint med dig, vilket det är med mig. Idag skiner solen och det är 13°C utomhus, himla skönt med värme anser jag. Det kom inte en dag förtidigt.…
Läs hela blogginlägget här: Vårdagjämningen