Blogginlägget är skrivet av Mon ami Mió.
Vad vore vi utan vänner? Vad är vänner? Vänner som stannar vid ens sida i med och motvind eller kallar man det även vänner de som bara stannar fläckvis vid ens sida när det för dem blåser komfortabelt? Ikväll träffar vi iallfall stabila Mary som flyttat söderöver och idag flugit norrut rakt tillbaka till vårt hjärta. – Du hade mig vid ”hallå”.
Läs hela blogginlägget här: Vänskap