
Blogginlägget är skrivet av Netti Starby.
Något som jag jobbar med. Det har inte varit lätt men är tacksam över att jag är på rätt spår. Att bara ha negativa tankar gör en till en negativ person och då blir livet bara negativt. Vem vill egentligen leva så? Inte jag och fattar inte än idag hur jag misshandlade mig själv psykiskt en gång i tiden. Självklart ska man vara ledsen när man behöver det för det är viktigt det också. För själen är det viktigt att…
Läs hela blogginlägget här: Vänd negativa tankar till positiva