
Blogginlägget är skrivet av Piaw.
Höstmörkret kramar sina fuktiga och blåsig armar runt oss. Många vill bara krypa ner i soffan med en bok, filt och en varm kopp te. Medan andra passar på att promenera och köra styrka på något av alla dessa utegym som ploppat upp. Nu är det ett jättebra tillfälle att inte börja träna. Corona ligger som en våt filt över oss och kommer troligtvis att sabba jul och nyår för alla som tänkt sig större släktsammankomster. Så det är bara…
Läs hela blogginlägget här: Vad väntar du på ?