Väck med snösulorna

Blogginlägget är skrivet av Faldarello – Häst & mammaliv.

Idag har jag haft en semesterdag och Arwin och jag har myst och lekt hela dagen. Mormor kom och var barnvakt en stund på förmiddagen då jag hade hovis inbokad till Grizzlan. Nu är snösulorna väck! Ytterligare ett vårtecken. Dock kör vi broddat ett tag till… Wilton fick sig en snabb översyn på sina fötter också, men de klarar sig några veckor till innan det blir dags för verkning. Som ni sett är det något jag försöker lägga prio på,…

Läs hela blogginlägget här: Väck med snösulorna