Blogginlägget är skrivet av Utdelningscyklisten.
Nu i veckan som kommer drar rapportsäsongen igång lite smått när Castellum och Investor presenterar sina helårsresultat. Investor är först ut på Onsdag 22 Januari, följt av Castellum på Fredag 24 Januari. Samtidigt med bolagens helårsrapporter kommer vi även att få veta vad utdelningen blir för verksamhetsåret 2019. Båda bolagen är två av mina absoluta kärninnehav, där Investor är mitt 3e största innehav och utgör 4,59% av porföljen, Castellum är mitt 6e största och utgör 4,36% av totalen. Kollektivt betalade…
Läs hela blogginlägget här: Utdelningshöjningar den kommande veckan