Blogginlägget är skrivet av Mias bokhörna.
Jag åkte upp med yngsta dottern och hennes fästman samt lille Philip, som fick lite bilar av mormor att underhålla sig med.På lördagen var vi ute en bra stund, Noah tyckte löven var riktigt roliga.Lilla Vidar var också med ute, men kunde så klart inte leka än, han är inte ens två månader än.Det var kul att se kusinerna tillsammans, tror att de kommer ha roligt tillsammans längre fram. Nu är det mer bredvid lekar.Väl hemma efter helgen fick jag…
Läs hela blogginlägget här: Underbar helg med barnbarn men sen……