Tråktorsdag



Blogginlägget är skrivet av Susjos.

Varför vaknar jag kl 04 på morgonen och kan inte somna om? Är det novembervädret? Hänger på Kajsalisas tråktorsdag. Nåja kom upp vid lunchtid och åkte som jag lovat, till min syster i Järfälla. Himlen var jämngrå, och det blev knappt ljust ute idag. Vi åkte till Viksjö centrum där jag handlade lite åt henne, sen fikade vi på kondiset där. Ikväll hann jag se ikapp ”Så mycket bättre” Lili &Susie var där, och påminns om……en schlagerfest med en suddig bild på…

Läs hela blogginlägget här: Tråktorsdag