Trädgårdsarbete



Blogginlägget är skrivet av Lennartstankar.

en liten stund i går.Före.Efter.Vi befriade Julstjärnan från torra Palmgrenar.Trädgårdsarbetare.Ser bättre ut.Mandelträden blommar så fint.Bina har fullt upp.Skönt att göra lite nytta.Lev väl!

Läs hela blogginlägget här: Trädgårdsarbete