
Blogginlägget är skrivet av Tofflan.
Kära dagbok… Tacotorsdag på Main Street. Igår när jag kom hem hade mina sambor bestämt att det skulle vara Tacotorsdag och jag var inbjuden. Det blev en riktigt god kvällsmat, med andra ord, och väldigt vegetarisk. (Jag åt faktiskt inte nåt kött eller nån fisk alls igår, för det blev ärtsoppa utan fläsk men med pannkakor till lunch.) Tacokryddan klarar jag mig utan, men Fästmön hade fixat så fint åt mig ändå med guacamole och stekt svamp, fetaost, oliver, riven…
Läs hela blogginlägget här: Torsdag kväll den 5 mars och fredagen den 6 mars 2020: Tacotorsdag med antikt, frysfredag med reducering