Blogginlägget är skrivet av Susjos.
Maja vår Maja, som vi saknar henne. Råkade hitta flera foton på henne på min dator, så de får förgylla bloggen idag.Här är en bild från en sommardag på landet, inte ofta hon la sig nära, men här gjorde hon det.Denna tisdag tillbringade jag eftermiddagen på jobbet och hade teamträning med kollegor, denna termin är det sugklocka och sätesförlossningar som gäller, allt behöver alltid övas på, övning ger färdighet heter det ju.Orsakullan undrar i sin bloggutmaning : Läser du horoskop? Samt…
Läs hela blogginlägget här: Tisdagsfunderingar