
Blogginlägget är skrivet av Tofflan.
Kära dagbok… Till mig från Anna. Måndagskvällen försvann i rätt mycket av ett töcken. Mina sambor köpte sallad åt mig till kvällsmat. Efter maten försjönk två av oss ner i var sin fåtölj med var sin bok, en om Christer, en om en främling. Jag började gäspa vid 19.30-tiden. Inget vin intogs, men summan av mina jävla laster är konstant så jag goffade två dubbla styckesaker från Cloetta. En timme före läggdags tittade jag på ett TV-program som jag garvade…
Läs hela blogginlägget här: Tisdagen den 3 mars 2020: Hjulet rullar framåt..?