Blogginlägget är skrivet av Tofflan.
Kära dagbok… Seriemördarna är tunga att läsa om. Även tisdagskvällen ägnade jag mest åt att läsa. Jag är nu nästan halvvägs bland seriemördarna som jag har fått från Blue Publishing för recension. Det är tung läsning, för de mord och brott dessa personer har begått är rent ut sagt hemska, vidriga. En kan ju fråga sig varför jag läser sånt här. Fästmön frågar mig ganska ofta varför, för jag sitter och stönar och fäller kommentarer under läsningen. Det finns…
Läs hela blogginlägget här: Tisdag kväll den 22 mars och onsdagen den 23 mars 2022: Läser och jobbar