Tillbaka



Blogginlägget är skrivet av Lennartstankar.

i Sverige igen, tyvärr.Flög från Faro  mitt på dagen , lugnt o bra på flygplatsen.Incheckning i Faro.Stockholm tog emot med gråväder.Lätt regn i luften o vi såg inte marken när vi landade.Vilka kontraster, från den soligaste/varmaste februari vi upplevt till det kalla ruskvädret o mörkret i Sverige.Trösten är att vi går mot ljusare tider.Lev väl!l

Läs hela blogginlägget här: Tillbaka