Blogginlägget är skrivet av Madde.
Tiden går fort Antingen är det tiden som går fort eller så har jag inte haft orken. Men det är snart 2 veckor sen jag publicerade något på bloggen. Något som jag inte kan förklara varför det har varit så tyst här. Kan mitt mående vara mer påverkat än vad jag tror? Eller är det så enkelt att jag bara inte har haft den orken som jag hade innan? Vår och fint väder Ja, det kan jag jo hålla med…
Läs hela blogginlägget här: Tiden går fort