The old days



Blogginlägget är skrivet av Indiana.

Innehåller annonslänkar Jag såg en sak på Facebook som är rätt läcker. Jag älskar att läsa den här texten om och om, tänka tillbaka till min tid som barn och jag håller verkligen med i texten. Det var på allvar mycket bättre förr. Vi lekte, vi var barn på riktigt, vi hade fantasi, vi levde. Nu är det ju andra tider, det förstår jag också men det har gått från springande, hoppande barn med skrapsår på knäna till stillasittande ungar…

Läs hela blogginlägget här: The old days