Tankar på gifta om mig



Blogginlägget är skrivet av Indiana.

Jag vet inte hur jag mår faktiskt, jag tycker och tror att jag mår kanon hela tiden men då och då får jag såna där känslor av ångest. Det blir tungt i bröstkorgen och det känns bara så jobbigt. Jag har mycket i mitt huvud just nu men jag tar mig snart igenom det här också. Det gör jag alltid. Nu när jag är tillbaka på jobbet så blir det svårt för mig att hinna i kapp med studier men…

Läs hela blogginlägget här: Tankar på gifta om mig