Tankar en söndagskväll

Blogginlägget är skrivet av Solstrimmor.

Efter en solig och härlig söndag, tillika vårdagjämningen, så har jag tagit fram min trädgårdsbok. Så kul att läsa tankarna inför denna balkongsäsong… INGET RÖTT NÄSTA ÅR!! står det. Och det tänker jag också hålla. En mer mild färgsättning i år alltså. Jag gillar att drömma och planera. Varje år så bestämmer jag att inte ha så många krukor och lådor att vattna. Haha… det brukar spricka ganska snabbt! Så därför säger jag inget alls om det. Men nåt rött…

Läs hela blogginlägget här: Tankar en söndagskväll