
Blogginlägget är skrivet av Pernilla Wahlgren.
Här kommer de sista bilderna från vårt magiska Sportlov i Åre! En dag tog vi en Skotertur på isen med hela gänget! Solen sken och kylan bet i kinderna! Men jag var klädd som en Michelingubbe, så mig gick det ingen nöd på! Haahaha, fulaste jag har sett på länge!! På kvällen åt vi middag på Vinbaren! Massa små rätter och goda viner!!! Så mysigt att resa tillsammans med min älskade bror! Vi passade även på att gå…
Läs hela blogginlägget här: Tack för den här gången, vackra Åre!