Blogginlägget är skrivet av Lena i Wales och Spanien.
Då har jag kommit till Tollered från mitt besök i Stockholm. Så härligt att vara tillsammans med familjen igen. Jag började med att åkt till en väninna utanför Stockholm och en av dagarna där åkte vi in till centrum och besökte… …livrustkammaren i slottets källare. Så mycket intressant att se och läsa om från Vasatiden till idag… …om detta museum skriver jag mer om vid något senare tillfälle… …från kultur till kultur. Efter muséebesöket blev det Afternoon Tea på Tea…
Läs hela blogginlägget här: SVERIGE – STOCKHOLMSBESÖK, RED NOSE DAY och BESÖK