
Blogginlägget är skrivet av Mon ami Mió.
Nej det är ingen vanlig dag, för det är svärmors 75-års-dag. Hurraaa! I bilen mot Piteå finns inte bara Amoranda och såklart Zeb, nej där finns även den överdådigaste tårtan, ett fin-klädes-ombyte och den stora rullbara kofferten med 20 kg make-up som jag hämtat upp från jobbet! Ett födelsedagsbarn behöver några penseldrag. Se här invid, så många år som gått men så mycket som ändå består… Vi har först en get-to-gether där alla Zebs syskon plus respektive samlas och sedan…
Läs hela blogginlägget här: Svärmor fyller 75