
Blogginlägget är skrivet av Indiana.
Wow, det har varit filmrekord här hemma tror jag. Min lilla skrutt har ju varit feberfri hela dagen härligt nog, men lite småseg ändå. Så teven har gått på högvarv här hemma, film efter film. Men det får man när man är sjuk. Jag jobbade halva dagen och loggade ut sen för att vabba (alltså kolla på filmerna). Vi hade det riktigt mysigt och jag är glad att jag kunde ge henne det här, för annars brukar jag inte vabba.…
Läs hela blogginlägget här: Status med sjuklingen