Smått och gott



Blogginlägget är skrivet av Piaw.

Dags att lysa upp tillvaron lite. Och värma tossingarna Ett par till landet och ett par till stan. Nu har jag börjat på en ny bok och jäklar va bra den är. Kom nästan iväg sent till jobbet imorse pga att jag satt kvar i sängen och läste. Farmor har just sågat av en tjej hennes fötterna…. ja, ni fattar att jag ville läsa vidare. Nu är det morgonmöte på jobbet, äggmacka och kaffe. Sen blir det gymmet på lunchen…

Läs hela blogginlägget här: Smått och gott