Smakbit på en söndag-Ur blod och aska

Blogginlägget är skrivet av Rämmengården.

 Söndag i dag och vi håller på att tapsera i Angliques rum. Solen skiner idag så skönt. Igår planterade jag lite nya frön, b la chili. I dag tänkte jag förså purjolök. Jag kunde inte sova inatt så jag låg och kollade på lite frön jag skulle vilja ta hem. Det finns så många men man får välja några. Astrid Terese på bloggen ”Betraktninger” har ett boktema varje söndag, där vi bjuder på en smakbit ur en bok vi läser. Jag…

Läs hela blogginlägget här: Smakbit på en söndag-Ur blod och aska