Silver i vattnet



Blogginlägget är skrivet av Indiana.

Jag är otroligt dålig på att dricka vatten på helgerna, rätt så irriterande faktiskt. Men på jobbet är jag bra på att hinka i mig minst 1 liter varje dag. Jag blir lättare törstig där, vet inte varför. Men hemma har man annat att tänka på, att göra och det försvinner. Så nu har jag förberett en kanna med vatten som ska stå framme på bordet och då ser jag den varje gång jag går förbi. Jag har hällt i…

Läs hela blogginlägget här: Silver i vattnet