Blogginlägget är skrivet av Inte som alla andra.
Hallå där ute i den berömda holken. Hoppas att läget är fint med dig, vilket det är med mig. Igår kväll sov jag över hos mina föräldrar, vilket var himla skönt faktiskt. Vi brukar ju se melodifestiva…
Läs hela blogginlägget här: Segt som sirap