Saker att ta tag i

Blogginlägget är skrivet av Maria Busck.

Hej fina. Hoppas ni mår bra idag. Den här veckan går riktigt segt, men nu är det torsdag i alla fall. Det är rätt mycket att stå i på jobb och ikväll sänder vi andra webbinariet om hur man deklarerar… Inlägget Saker att ta tag i dök först upp på Maria Busck – bloggare i Malmö.

Läs hela blogginlägget här: Saker att ta tag i