
Blogginlägget är skrivet av Indiana.
Åh vad härligt med Fredag!! Det är helt underbart att det är snart helg, fredagen är så välkommen så! Vilken wow veckan med jobb och slit men shit vad jag är impad på mig själv, vilken fighter jag är på att inte ge upp. Jag är så stolt över mig själv och jag tror mycket med energin, har att göra med meditationen. Varje morgon, varje kväll, ibland 5 minuter, ibland 10 eller till och med 20 minuter. Bara grejen att…
Läs hela blogginlägget här: Så välkommen