Så mycket fräschare det kändes

Blogginlägget är skrivet av Bloggsessan.

Stängde dörren Snart helg och jag har städat runt lite här hemma. Småpysslat med lite allt möjligt men idag blev det mest i vårt sovrum. Det rummet brukar på något sätt bli lite åsidosatt, men där är man ju nästan minst av rummen. Eller är man det. Om man inte tänker på klädkammare och såna utrymmen då. Men av alla rum som finns där man bor. Ja, vi är nog minst där i alla fall. Man sover där och går…

Läs hela blogginlägget här: Så mycket fräschare det kändes