Så kom snön



Blogginlägget är skrivet av Familjen Eriksson.

Efter den här så kallade vintern så var det väl inte så oväntat att snön skulle komma till slut. Jag som annars ogillar snö rätt starkt är faktiskt glad över att det har kommit en del snö. Anledningen är att man nu kan gå på gården utan att halka omkring som bambi på hal is. Kikar man på väderleksrapporten så kommer det bli plusgrader inom nån dag och det däremot gillar jag inte. Inlägget Så kom snön dök först upp…

Läs hela blogginlägget här: Så kom snön