
Blogginlägget är skrivet av Petrusko.
M2 Asset Management har köpt ytterligare cirka 18 miljoner aktier i Corem och äger nu runt 46 procent av aktierna. Bakom bolaget står Rutger Arnhult Som totalt nu kontrollerar en bit över 50 procent av Corem om jag inte räknat fel.Arnhult har uttalat sig om att det var ett bra köpläge men syftet är inte att köpa ut bolaget utan de ser att det passar bra på börsen. De är nu tvingade enligt börsens regler att lägga ett bud på…
Läs hela blogginlägget här: Rutger Arnhult ökar i Corem och utlöser budplikt