
Blogginlägget är skrivet av Indiana.
Det här med att resa med barn kan alltid vara lite nervöst. Man vill aldrig riktigt vara den där personen som har de jobbiga barnen men samtidigt är ju barn vara barn! Knäpp man är. Jag minns tiden med småbarn, bebis menar jag då egentligen. Det va rätt nervigt att bebis ska skrika och oftast är det ju för att de får ont i öronen men vi hade alltid tur. Numera är det ju barn på 8 och 9 år.…
Läs hela blogginlägget här: Resa med barnen