Renfanan nu i november



Blogginlägget är skrivet av Solstrimmor.

 Minns ni kransen av renfana jag gjorde i juli? Såhär ser den ut snart fyra månader senare. Den gula färgen är dovare men fortfarande vacker. Nu är den dock snart ett minne blott. Här finns inlägget från juli. Snart kommer något mer vintrigt att bindas runt järnringen. Vad vet jag inte än, beror på vad jag hittar.Kan ju inte låta bli att visa kransen från 2017 som är still going strong. Den är jag så förtjust i. Tänk så mycket det…

Läs hela blogginlägget här: Renfanan nu i november