Råttans år firas ordentligt



Blogginlägget är skrivet av Veiken’s Blog.

Ni som läste förra inlägget vet att grisens år ligger bakom oss och råttans år kom istället. Det har firats i tre dagar nu. Hela tempelområdet är pimpat för välkomnande av Råttans år. Vi gick in och där var musik överallt. Varje stånd har sin egen musik. Det skär i öronen, jag lovar! Just den kvällen var vi dom enda farangerna (utlänningarna) Det tycker både vi och dom är häftigt! Naturligtvis får barnen vara med och fira. En hoppborg är…

Läs hela blogginlägget här: Råttans år firas ordentligt