
Blogginlägget är skrivet av Lennartstankar.
i går.Solen går upp allt tidigare.Skönt med lite värme i Bobilen när det skall pysslas.Irene bäddade så der bara är stt lägga sig den dag vi kommer fram.Blå himmel i går.Lev väl!
Läs hela blogginlägget här: Pysseldag