Promenad till Stenstugu igen

Blogginlägget är skrivet av Sista försöket.

Det är en solig och fin söndag efter ännu en kall natt. Här på Odvalds hade vi -6,6 som kallast och när jag gav mig iväg till Stenstugu vid halv tolv-tiden låg ännu frosten kvar på gräsmattan utanför för mitt köksfönster. Det var dock varmare än jag trott när jag klädde mig inför promenaden och en bit upp i Värsändekvior fick jag ta av mig både handskar, halsduk och mössa, för att inte bli alltför svettig. Eva bjöd på lunch…

Läs hela blogginlägget här: Promenad till Stenstugu igen