Podinspelning & födelsedagsfirande på tre man hand.



Blogginlägget är skrivet av Pernilla Wahlgren.

Ledig lördagskväll.  Har haft en skön dag med Podinspelning med min älskade kompis Sofia . Som gav mig sitt nya fina armband från hennes kollektion!  Fler favoriter ur hennes fina snyckeskollektion! Efteråt åt vi lunch på Vattenverket här på ön, och sedan blev det en lugn kväll hemma. Veckan som har gått har också innehållit långromenad med bästa vännerna på ön mot Vattenverket.  Emilia, Jennifer och Sanna.  Mina älskade pluppar med Antikroppar och ny-testade!  Innan dess han vi med en Padelamatch också ,  men det glömde vi…

Läs hela blogginlägget här: Podinspelning & födelsedagsfirande på tre man hand.