
Blogginlägget är skrivet av MissMadde.
God middag fina läsare! Jag sitter här i aulan på skolan och funderar på vilket område jag ska ta på min inläggnings uppgift. Känns som att de är svårt då jag inte har samma grund som andra i min klass men kommer nog ta fysisk aktivitet/motion då jag gillar de. Eller kosten men jag vet inte än. Jag har fått en del frågor ang min skola/klass. Jag går på komvux typ och detta är endast vuxna i skolan här. Men…
Läs hela blogginlägget här: Plugga och skolan