Pennys öga…



Blogginlägget är skrivet av Faldarello – Häst & mammaliv.

Lilla Penny… hennes öga vill inte bli bättre, även om det hos veterinären såg ut så i måndags. Hon verkar ha ont och vara väldigt besvärad i ögat, nästan mer än förra veckan. Redan igår ringde jag till veterinären igen, även fast vi egentligen hade vår tid på måndag. Istället är vi nu remitterade till ögonspecialist idag, fredag. Grizzlan var sig själv igår igen i alla fall. Han hade nog busat järnet med polarna i hagen som gjorde honom extra…

Läs hela blogginlägget här: Pennys öga…