Övernattning för första gången



Blogginlägget är skrivet av Indiana.

Lillan kom hem idag efter sitt pyjamasparty och där hon hade övernattat också. Första övernattningen för henne. Det hade gått bra men hon hade somnat sent och vaknat tidigt så hon lär vara så trött idag. Jag är bara glad att hon är hemma. Jag vaknade lite sämre idag faktiskt. Trodde jag skulle vakna bättre men har mer ont i halsen och är väldigt förkyld. Jag är rätt så rädd att smitta stora tjejen eftersom den här veckan börjar hon…

Läs hela blogginlägget här: Övernattning för första gången