
Blogginlägget är skrivet av Susjos.
Nej, ingen långledighet i sikte. Jobb i natt igen. Får njuta av bilder från gårdagen…. ..och väntar på hur Friskis ställer sig till de nya restriktionerna. På väg dit nu för mitt IW-pass, tre har anmält sig, om de nu kommer, kanske får jag åka hem igen utan träning?Orsakullan undrar idag : 18. Hur ofta går du till en simhall? Ja, det är inte ofta, men sist jag badade i en bassäng var ju faktiskt nyligen när vi var till Tällberg! Innan…
Läs hela blogginlägget här: Onsdag och jobb igen…