
Blogginlägget är skrivet av Tofflan.
Kära dagbok… Antik & Auktion samt Kexchoklad passade perfekt till kvällskaffet. Igår kväll var det ruskigt nära att jag föll för frestelsen att öppna en flaska vin. Fästmön hade köpt goda ostar och jag var välkommen att smaka. Fast… då ville jag ha vin till. Nu visade det sig att vinskåpet till största delen innehåller viner i högre prisklasser. Och visst kan en öppna en sån flaska och ta var sitt glas. Men såna fina viner är ju godast…
Läs hela blogginlägget här: Onsdag kväll den 4 mars och torsdagen den 5 mars 2020: Godbitar och frustrationer