Blogginlägget är skrivet av Orsakullan som blev mamma vid 20.
Jag kör en bloggutmaning i januari. Vill du delta? Skriv en kommentar, och blogga om ämnet för dagen. Klickar du på länken, så kommer du till samtliga ämnen att skriva om. Det är inte som att jag går runt och råglor in igenom andras fönster, men precis som när en dörr står öppen så tittar man dit bara av ren reflex. Lite så är det nog med fönster också. Ibland ser man något fint och blir inspirerad av att ha samma pryl…
Läs hela blogginlägget här: Om jag går förbi ett fönster så tittar jag in, sant eller falskt.