Blogginlägget är skrivet av Ibland gör man rätt.
Om hopp. När det är som mörkast… Jag känner hopp. Trots att tillvaron är för jäkla deppig just nu känner jag hopp. Vardagen. Jobba hemma med fru IGMR som kollega är förvisso gôtt men jag känner att många av livets fina saker, främst vänner, familj och valmöjligheter är kapade. Det är inte samma sak att träffas när man måste hålla avstånd och vara försiktig. Det ligger hela tiden något mellan som stör. Vi ökar på med det som vi gillar,…
Läs hela blogginlägget här: Om hopp. När det är som mörkast…