Oj va fort det går idag



Blogginlägget är skrivet av Piaw.

Nu är det snart slut på dagen och jag ska till dud och ha 2 dansgrupper. Vi rullar på med lite mer koreografi och lite improvisationer. Sen blir det stegövningar och lite avslappning. Jag försöker att ha avslappning med alla dansgrupper de 5 sista minuterna. Jag märker att de tycker om det efter ett tag även om det är svårt att ligga stilla först. Det är en träning det också. Jag är redan i mitten av terminen och det bara…

Läs hela blogginlägget här: Oj va fort det går idag